دکتر هادی فهیم‌زاده

وبلاگی جهت اشتراک دیدگاه‌ها و مقالات منتخب

دکتر هادی فهیم‌زاده

وبلاگی جهت اشتراک دیدگاه‌ها و مقالات منتخب

باسلام و احترام
اینجانب دکتر هادی فهیم زاده دارای تحصیلات دکترای مدیریت رفتاری و مهندسی صنایع می‌باشم. هدف از راه‌اندازی این وبلاگ اشتراک دیدگاه‌های اینجانب و مقالات منتخب می‌باشد.
امید است با خواست پروردگار و همراهی خوانندگان فرهیخته، این وبلاگ بستری باشد برای علم افزایی جویندگان دانش.

  • ۰
  • ۰
متمم چیست؟

متمم مخفف عبارت محل توسعه مهارت‌های من و طرحی برای تولید محتوای فارسی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت فارسی زبانان در نقاط مختلف ایران و جهان است.

طرح متمم از دوم بهمن سال ۱۳۹۲ به صورت رسمی آغاز به کار کرد و هم اکنون با همکاری یک تیم تخصصی تولید و مدیریت محتوا و آموزش مهارتی، به سرپرستی محمدرضا شعبانعلی، فعالیت می‌کند.

شرح بالا مأموریتی است که سایت متمم برای خود تعریف نموده است. در فضای اینترنت فرصت‌های بیشماری برای آموزش و توسعه مهارت‌های فردی می توان یافت و این سایت یکی از سایت‌های منسجم جهت این امر می‌باشد. اگرچه شاید فعالیت در فضای سایت برای افراد تازه وارد قدری گنگ بنظر برسد اما با توجه به مطالب وسیع موجود در سایت کم‌کم به آن عادت نموده و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان در توسعه خود از آن بهره‌مند شد. 

فایل PDF معرفی متمم

#معرفی_سایت

#متمم

#توسعه_فردی

  • ۹۸/۰۴/۰۲
  • هادی فهیم زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی